Alla inlägg den 5 november 2008

Av Malin - 5 november 2008 20:25

  • Barak Obama faktiskt blev president i USA... Det är historiskt och faktiskt rätt fantastiskt.... Spännande att se hur det kommer bli faktiskt! Men jag gillar det, håller tummarna för att "världspolisen" bir lite mer ödmjuk från och med nu..
  • Vi ligger så helt totalt galet bra till med vår uppsats.... Bara att hoppas att vi inte får ett enormt bakslag på handledningen imorgon... Men som det är nu så är ja faktiskt ganska nöjd med vad vi har att visa upp...
  • Jag skulle hitta någon så fantastiskt att längta efter.... Inte sakna, bara längta!
  • Hösten/ vintern inte känns som att gå in i väggen i år...
  • Jag fick cykellysena på plats tillslut... Bra jobbat av mig...
  • Att det är nästan 3 år sedan jag flyttade till Örebro... Och att jag snart är klar... Och det är dax att söka jobb och gå vidare i livet och ur skolbänken på riktigt...
  • jag inte hade mycket mer vettigt att skriva i bloggen idag.... fast jag så gärna ville...

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Jajemen!!
 Nej!
 Jag vet vem du är, men vi har aldrig pratat.
 Vi är bekanta,,,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards