Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Malin - 2 februari 2009 10:36

Sådär ja, då har jag fixat sommarjobbet då... :)

Jag ska jobba på BB... Som sjuksköterska! Det känns jätteroligt och det kändes som en lugn och skön avdelning (säkert inte hela tiden iof, men ändå).. Spännande med familjefokus i vården, spännande med små söta bebisar, spännande med ett nytt område... Spännande,spännande, spännande... Och såååå kul!

Den enda nackdelen med jobbet är att det inte fortlöper i höst utan bara är ett sommarvik, men eftersom jag vill bli barnmorska så småningom och de bara tar in sjuksköterskor istället för barnmorskor under sommaren så tyckte jag att det var läge att passa på, sen löser sig säkert hösten med... bara man fått in en fot så.. as they say...


sen upptäckte jag även idag att Örebros sjusköterskor har en bra lön! Men men, kan ju inte stanna eller pendla dit bara för pengarna.. Kanske pendlar till stockholm och jobbar i höst ist... Det löser sig, så mycket jag kommer tjäna nu har jag ju aldrig tjänat förut i vilket fall som helst.. så det blir bra!

Jag är nöjd, det känns bra och jätteroligt!


Nu ska jag ta tag i plugget... Ska fan ha VG på allt denna termin med! ;)


Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Jajemen!!
 Nej!
 Jag vet vem du är, men vi har aldrig pratat.
 Vi är bekanta,,,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards