Alla inlägg den 21 juni 2007

Av Malin - 21 juni 2007 20:43

Okej... Nu tänker jag låta lite bitter och pessemistisk, men det skiter jag i.... Men vafan, kan inte folk vara lite mindre kära bara?

Jag känner mig helt övergiven... Knappt nån som ringer eller vill prata längre... Alla går i sin bubbla med sin nya "favorit på hela jorden"...

Och ja jag erkänner, enda anledningen till att jag skriver såhär är för att jag är avundsjuk... Jag vill också vara lite lyckligt förälskad för en gångs skull....

 Nu är det fan länge sen jag hade nån att vara tillsammans med, nån som älskar mig tillbaka och som jag också älskar...

Är trött på att alla nykära bara försvinner... De är som bortblåsta... Sitter och kuckilurar och planerar en fantastisk framtid ihop...

Jag vill med... Vill också planera min framtid, dela min framtid, älska i min framtid.... Vill ha en framtid av värde och nån som bryr sig lite om min framtid med och inte bara jag själv med mitt giriga ensama sinne...

Ne, kom tillbaka alla nykära... Jag saknar er- för ni försvinner...

Och jag avundas ert pirr i magen, ert leende på läpparna och era fyllda hjärtan... Men mitt är så tomt utan er nu jue....



Usch vad det är värdelöst att vara singel... så förbannat värdelöst!!

Särskilt när man inte får festa ens, jäkla mediciner... varför jag??

Varför jag?? Alltid jag och aldrig är det bra....  

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Jajemen!!
 Nej!
 Jag vet vem du är, men vi har aldrig pratat.
 Vi är bekanta,,,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards