Alla inlägg den 8 januari 2009

Av Malin - 8 januari 2009 15:36

Nu är jag så tillfredställd. Jag och Carro syndade och tog ett alldeles för långt break i plugget och spenderade nästan 5 timmar på Marieberg... Shoppandes!

 Det var endel rea nu så det var kul... Så nu har jag uppdaterat garderoben en aning. Det blev två par skor, ett par söta vanliga arbetsskor till praktiken, de var ljusblå med blommor på! Så nöjd är ja! :)

Sen blev det ett par svarta små snörskor till i vår oxå.. jättesöta och lättanvända!

Sen blev det en turkos ballongklänning från Mq samt en helt fantastisk shortsdress i siden från cubus... Låter nog helmysko, men den är verkligen helt sjukt snygg.. Lööööv it!! Kommer bli vårens bästa festplagg.

 Det slank även med ett par glansiga svarta tights från Gina samt ett lila linne, en fin bh från H&M samt en blommig top och hårfärg...

Så nu är jag Jättetillfredställd, det är dock inte mitt bankkort... Men men.. Med mig som ägare får det tåla endel stress! :)

Av Malin - 8 januari 2009 09:24

SHOPPING!!!! :D


Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Jajemen!!
 Nej!
 Jag vet vem du är, men vi har aldrig pratat.
 Vi är bekanta,,,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards