Alla inlägg den 23 januari 2009

Av Malin - 23 januari 2009 13:49



Såhär blev då reultatet av min frissering idag... Lite kortare och med Lugg... Trodde inte det när jag gick dit imorse, men så började frisörskan snacka om lugg och fråga om jag haft det, vilket jag haft, dock tunnare sneklippta sådna... Så då blev jag lite modig o tänkte att "vafan.. det växer ju ut.. " Och resultatet blev, möjligtvis lite annorlunda, men helt okej!


Nu ska ja äta lite lunch, sen ska jag dammsuga och sen ska jag ber på stan och kika och shoppa lite kanske, träna, handla mat och så ska jag hem o försöka få håret snygg igen efter träningen  och försöka laga lite mat för sen kommer V och myser med mig i helgen... :) .. Får se vad han säger om nya frisyren! :)

Av Malin - 23 januari 2009 09:05


This is how crappy my hair looks....

Innan frisören får fixa med det... för det ska hon få göra om en timma!!

( den underliga "utbuktningen på vänster sida är inte hår, det är träningskläder som sticker ut... :P )

Av Malin - 23 januari 2009 08:35

Ja vet ,ja vet, ja vet! Borde inte...

MEN nu gör jag det iaf, tillsätter kosttillskott i maten för att bli smal. För tillfället testar jag en produkt som heter ALA och som ökar insulinkänsligheten i kroppen och på så vis håller blodsockret lågt... Har testat detta förut, den enda biverkningen jag kände av var ett större behov av vätska än innan, jag var törstig konstant! MEN, tillsammans med Krom och Glucocare- flingor så minskade sötsuget och behovet av mat och jag gick faktiskt ner i vikt!  Så nu kör ja igen! Nu ska kilona av, men utan shakar iaf! Bara tillskott och vanlig (nyttig såklart) mat!


ALA:

http://www.gymgrossisten.com/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.fcgi?funk=visa_artikel&artnr=6506&artgrp=1&Avd=1&visa=1-36&Sort=Beskr&Visn=Std2

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Jajemen!!
 Nej!
 Jag vet vem du är, men vi har aldrig pratat.
 Vi är bekanta,,,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards