Alla inlägg den 3 april 2009

Av Malin - 3 april 2009 09:00

Alltså det här med psykiatri, det är nog inte min grej... Dagarna går så helt otroligt långsamt på praktiken! Det är inte det att jag tycker illa om stället, det är bara det att det inte finns nåt att göra....

Och jag gillar att ha saker att göra, att bara sitta av tiden i livet... Ne, det passar faktiskt inte mig!

Om jag nu skulle hamna inom psykiatrin nångång i livet så skulle det bli på en akutpsykiatrisk mottagning eller möjligtvis på någon ätstörningsenhet...

Men rättspsyk, ne, det var nog enda gången!

men men... En vecka kvar sen är det dax för hemvård... Och sen blir det tenta och ny kurs igen... Sen är det visst tänkt att man ska vara sjuksköterska om mindre än 10 veckor....


Nu ska jag jogga ner till gymmet och träna lite snabbt innan det är dax för rättspsyk ikväll igen.... Weey... :P

Av Malin - 3 april 2009 08:55

Nu har jag och V varit tillsammans i 6 månader....

Konstigt hur tid kan kännas ibland... Ena sekunden känns det som 6 år och nästa som 6 veckor...

Men det känns bra, så bra så bra... Han är fin min Karl! :)

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Jajemen!!
 Nej!
 Jag vet vem du är, men vi har aldrig pratat.
 Vi är bekanta,,,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards