Alla inlägg den 28 januari 2008

Av Malin - 28 januari 2008 11:27

Känner mig mäkta stolt.... Har idag skickat in min ansökan om sommarjobb till USÖ samt ringt MSE och kollat upp hur man söker arbete där.... Kvinnande som svarade var så tillmötesgående och verkade väldigt intresserad och gav mig nummer direkt till avdelningarna jag var intresserad av att arbeta på... Och ja, jag vet att en hel drös av vänner här i Örebro kommer att gapa högt och argt om jag tar ett sommarjobb hemma i Eskilstuna.. Men sanningen är, att får jag på en barnavdelning i Eskilstuna och på någon annan avdelning som känns mindre spännande och rolig på USÖ, då väljer jag såklart E:a....

Sen är det ju högre ingångslön där med... hehe... :P Örebro har grymt dåliga löner... Men å andra sidan vore de ju bra nice att jobba på samma ställe som alla vänner här o så mötas upp o gå på afterwork eller grilla vid oset eller i stadsparken.....

Ser fram emot denna sommar... Tror det kan bli kul! =)

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Jajemen!!
 Nej!
 Jag vet vem du är, men vi har aldrig pratat.
 Vi är bekanta,,,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards