Alla inlägg den 18 juli 2007

Av Malin - 18 juli 2007 18:45

Okej, Har fullt upp i huset... Med djuren! Hämtade min efterlängtade lilla ulltuss till kattunge i måndags och Namnet Sigge fick lägga sig för Cesar, är ju ändå en raskatt så då kan han ju ha lite finare namn än Sigge, även om Sigge är väldigt sött det med.. :) Jag är hursomhelst helt förälskaf i min lilla kisse, han är så kelig och gosig och lagom busig och så fin... Love him!! :)


Utöver den lilla killen har jag Mammas o pappas hund hemma, de är på semester så då ryckte jag ut som hundvakt... Så nu kelar jag mest med katten och är ute och kastar pinne med vovven när jag inte jobbar...


Idag var dock jag och Pernilla ute i skogen o plockade blåbär... Lagom med vuxenpoäng där va?! :P Men det var lite mysigt, om man bortser från regnskuren som blötte ner oss fullkomligt, det var inge lite duggregn inte, nene... Hällregn!! men ska det var så ska det va... Imorgon blir det blåbärspaj på "eko- blåbär" iaf...  =)




      I

      I

     V  Corrie...

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Jajemen!!
 Nej!
 Jag vet vem du är, men vi har aldrig pratat.
 Vi är bekanta,,,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards