Alla inlägg den 29 februari 2008

Av Malin - 29 februari 2008 18:10

Jag har blivit en torrboll... En riktig jävla tråkmåns! Jag vill inte gå ut på krogen! Jag orkar inte festa! Jag har ingen lust! jag är trött på krograggen, one night stand, att vara fullast, nyktrast fulast, snyggast på stället, jag är trött på fem i två raggen, maxburgaren på vägen hem och att vakna bakfull dan därpå!  Den där "festpinglan" har smugit iväg och gömt sig bakom kilona som smugit sig på kroppen.. Konstigt egentligen att lite fettmolekyler kan göra sån skillnad på hur man känner sig och uppfattar saker... Måste verkligen ta tag i detta nu, Godis är ju bara att helt stryka från menyn och nu är det kalorijakt som gäller... Nu jävlar 10 kg ska av till sommaren... 3 månader! Det är möjligt!!! Och då är jag nere i mina byxor igen och sommarklänningarna ska sitta snyggt och de höga klackarna ska pryda vältränade ben....



Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Jajemen!!
 Nej!
 Jag vet vem du är, men vi har aldrig pratat.
 Vi är bekanta,,,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards