Alla inlägg den 10 juli 2008

Av Malin - 10 juli 2008 17:45

Singelliv!


Japp... den eviga singeln har tröttnat!

I min vänkrets börjar det se ut mer och mer som att jag är den enda singeln kvar... Detta innebär att jag kommer att sitta ensam hemma på fredagarna och svulla framför tv´n medan alla andra sitter hemma med sina karlar...

Detta innebär att jag inte har någon att resa till utlandet med, medan alla andra åker på semester med sina karlar....

Det innebär oxå att jag blir så otroligt mycket mer medveten om mitt civilstånd som singel... och hur fruktansvärt tråkigt det är!

Jag vill inte vara singel längre... :( Jag vill inte vara ensam med, jag vill att det ska smälla och explodera och flyta på utan problem!

Det är på tiden nu! Nu vill jag inte vänta mer, nu vill jag att bitarna faller på plats, om inte för livet så iaf för ett tag....

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Jajemen!!
 Nej!
 Jag vet vem du är, men vi har aldrig pratat.
 Vi är bekanta,,,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards