Alla inlägg den 14 juli 2008

Av Malin - 14 juli 2008 11:43

Vissa dagar är värre än andra...

Vissa dagar känner man sig bara så förbannat ful...

Håret behöver färgas, klippas...

Naglarna behöver växa och få sig en rejäl manikyr för att man ska sluta se ut som nån bajstrokande sköterska... Men vad gör man inte för hygienen?!

Huden är tråkig,finnig och pepplig, blekt av för lite sol...

Ögonen, trötta hängiga, slitna utan minsta antydan till gnista..

Munnen är för trött för att bjuda på ett leende...

Kroppen känns inte alls stark och smidig, snarare svullen och blek, överallt veckar det sig där det inte borde vecka sig och inga kläder kan dölja felen, det är en säck som släpar runt på ett för trött ansikte... typ som Påsen i trasdockorna... Minns ni?

Idag är en sån dag....

Idag är jag bara förbannat ful!

Nu blir det en promenad, snabb och lång och på vägen blir det till att köpa lite hårfärg... Och allt socker som finns i skåpen ska kasseras och grönsakerna ska massakeras på skärbrädan till middagen...

Det behövs en renovering, invändig som utvändig...

Det behövs glöd och energi och vitaminer och näring för att behålla skönhet... Jag måste renovera för att få tillbaka nåt som kan liknas vid det!


Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Jajemen!!
 Nej!
 Jag vet vem du är, men vi har aldrig pratat.
 Vi är bekanta,,,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards