Alla inlägg den 18 september 2008

Av Malin - 18 september 2008 22:20

Men detta klipp får mig alltid att skratta och det blir av nån anledning bara roligare och roligare med.. Vikla tjejer.. haha


http://www.youtube.com/watch?v=R4cQ3BoHFas&feature=Favorites&page=1&t=t&f=b

Av Malin - 18 september 2008 07:48

Yes... nu är jag snart tillbaka i min egen kropp igen hoppas jag... Hämtade igår hem 7 kg pulver som jag ska leva på kommande veckor... Så nu ser mina dagar ut som följer:

Morgonpromenad

Frukost bestående av: KAFFE, vatten, fil med björnbär och banan och betaglucare- flingor på...+ tre olika kosttillskottstabletter! (långt ord)

Ett äpple + kaffe till mellis

Shake till lunch

shake till mellis innan träning

Shake efter träning och lite grönsaker!


Japp... så roligt kan man oxå tycka att mat är! Oavsett så lär det förhoppningsvis ge lite resultat och då gärna snabbt oxå! Och ja, jag vet allt om att man bör göra en hållbar livsstilsförändring, men problemet är att jag är inte så jävla onyttig, vet inte riktigt vad jag ska ändra på lixom! Så nu är det kaloriräkning på högsta nivå som gäller! Måste oavsett få en Kickstart så att jag känner att det händer nånting, annars tappar jag bara motivationen! och det bästa är att all tid jag lagt på matlagning kan jag nu lägga på plugg och träning och det är ju typ Guld! =D

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Jajemen!!
 Nej!
 Jag vet vem du är, men vi har aldrig pratat.
 Vi är bekanta,,,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards