Alla inlägg den 21 september 2008

Av Malin - 21 september 2008 20:56

VAD ÄR DU RÄDD FÖR? Att bli låst i min egen kropp p.g.a skada eller sjukdom. Ormar! Att bli ensam och inte hitta nån att dela mitt liv med!
HAR DU GOTT BORDSSKICK? Absolut.
VAD ÄR ATTRAKTIVT? Stil! Och humor samt distans och ironi både till sig själv och livet! Självsäkerhet!!  Men en vältränad kropp är väl inte fy skam heller! Inte mycket som går upp mot att pussa på en mage med magrutor eller klämma på en vältränad arm…. :P
VAR GÖR DET ONDAST JUST NU? Mellan skulderbladen, är lite stel efter träningen.
KLIAR DET NÅGONSTANS? Nej.
VILKA FÄRGER PÅ KLÄDER UNDVIKER DU? Pastellfärger av olika slag.
NÄR SKAFFADE DU MOBILTELEFON? Nian kanske?!...
VEM ÄR DEN SNYGGASTE DU TRÄFFAT/SETT IDAG? Det var nog en kille jag mötte i dörren på gymmet
VILKEN SMAK ÄR DET I DIN MUN NU? Eftersmak av knäckebröd och banan/choklad shake...
VAD SPANAR DU FÖRST IN PÅ EN TJEJ/KILLE? Helheten! Stil, utstrålning, kroppsbyggnad, frisyr, hållning… sen kommer detaljerna: Skor, ögon, näsa, händer o.s.v…
ANVÄNDER DU TANDTRÅD? Hahaha… njaaaaa… försöker en gång i veckan eller nåt iaf!
HUR MÅNGA HAR DU VARIT OLYCKLIGT KÄR I? Hmm.. tre tror ja.. men som vuxen är det endast en man som våldtagit mitt stackars hjärta!
VILKET ÅR I DITT LIV HAR VARIT BÄST OCH VARFÖR? Det var nog mitt första levnadsår, innan jag insåg vilken orättvis värld vi lever i… :P
VAD KÖPTE DU SENAST? groggvirke....
BRUKAR DU KOMMA I TID? Ja för det mesta...
HUR KÄNNER DU DIG NU? Slö!
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER? Svart...
KAN DU LAGA MAT? Ne, det är inget ja haft intresse av att lära mig heller!
VAD PLUGGAR DU? Vårdkommunikation- sociologi!
ÄR DU AKTIV I SKOLAN? Mjo… tillräckligt för att klara av den iaf!
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR? AbsolutHAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB? Jorå, och inte bara ett.
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL? Det var en bra fråga!!! Tillräckligt med alkohol?  

Av Malin - 21 september 2008 13:50

Är det numera väldigt tomt.....



Idag är det tomt här.... saknar min älskling så mycket!

Försöker verkligen att inte känna efter, men det är svårt, det är verkligen tomt och jag saknar honom så att det gör ont i mitt hjärta!

Och jag kan inte låta bli att känna mig ledsen över att han faktiskt verkar ha det bra i sitt nya hem heller..... :(

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Jajemen!!
 Nej!
 Jag vet vem du är, men vi har aldrig pratat.
 Vi är bekanta,,,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards