Alla inlägg den 25 september 2008

Av Malin - 25 september 2008 09:09

Så jävla nöjd, hade verkligen panik inför denna månad, har massa resor inplanerade och massa räkningar att betala, bland annat en räkning till tandläkaren på 1800 spänn... Och mina kära far sa att han kunde betala den så jag slapp... Men Nu har jag det så bra att jag råkar jobba extra ibland och att all vår övertidsersättning kommer en månad efter den vi jobbat och i augusti arbetade Malin 3 helger så helt plötslit hade jag massor mer än jag räknat med denna månad så nu kan jag betala min tandläkarräkning själv OCH resorna samt kanske lägga undan nån tusenlapp... Så jävla skönt! Grejen är att trots att jag vet att mamma o pappa har möjligheter att gå in och stötta med pengar så känns det alltid lika pinsamt.. Ja menar, vid 24 år borde man vara självförsörjande och inte nån bortskämd snorunge! Eller vill iaf inte vara det!!!! Visst är det skönt att veta att man har föräldrar som både kan rent ekonomiskt och inte tvekar på att gå in när det behövs, men ändå... Det är ändå mitt liv, mitt ansvar och i detta fall mina tänder....

Av Malin - 25 september 2008 08:54

Yes, minus tre kilo på dryga veckan... det känns ju bra! Min diet funkar! =)

Utöver det är jag mäkta förvånad, kaviaren jag hade på mackan imorse (samma som igår o i förrgår och förra veckan typ) Smakade imorse bara ren äcklig jävla fisk! Hur kan det bli så? Den smakade så illa att jag fick kväljningar till o med.. O ja är ändå typen som klarar av att svälja det mesta, förutom gräddstuvad pytt i panna och sparris då... Och nu tydligen kaviar! :/

 Utöver det funderar jag lite över hur lång tid en lagad tand ska göra ont? Jag lagade ju 2 hål i förrgår, ett av dessa gör fortfarande rätt ont om man tuggar hårda saker på den framförallt.... Jag borrade iof båda tänderna utan bedövning så det var väl smått smärtsamt så ja kan förstå om det känns lite mörbultat ett par timmar efter eller så.. Men två dar`?? Är det normalt? Jag är ingen van hållagare så ja vet faktiskt inte`? Nån annan som vet?

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Jajemen!!
 Nej!
 Jag vet vem du är, men vi har aldrig pratat.
 Vi är bekanta,,,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards