Alla inlägg den 20 september 2008

Av Malin - 20 september 2008 10:16

Igår var det jättefest på Canventum här i Örebro, efter en dag på stan som sjukvårdare vid sektionstävlingarna spöade Serum skiten ur de andra sektionerna för tredje året i rad, helt galet, det är första gången det hänt att en sektion vunnit så många år i rad och framförallt inte Serum! Men vad ska jag säga?! Det kanske ligger i den "bas" av folk som finns i serum just nu, ja menar, vi har ju inte förlorat en enda gång under våra studieår... :P


Utöver denna roliga grej så händer det säkert andra roliga grejer med! :P Men jag har bortlängtan, satt och surfa runt lite på några kompisars "resedagbok" och insåg att: När jag pluggat klart blir det en långresa, är riktigt sugen på Kanada faktiskt eller Kalifornien.. Eller varför inte nåt mer exotiskt, typ Indonesien eller Indien eller så... Oavsett så vore det förbannat kul att komma iväg nånstans snart! =)  Sverige i all ära, men sverige kommer antagligen finnas längre än jag så risken att man kan uppleva mer av det under sin livstid är väl rätt trolig så man får väl passa på att se sig runt i världen lite när man ändå kan...

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Jajemen!!
 Nej!
 Jag vet vem du är, men vi har aldrig pratat.
 Vi är bekanta,,,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards