Alla inlägg den 25 november 2007

Av Malin - 25 november 2007 12:45

Hehe... det verkar ha blivit min nya grej, att blogga efter en utekväll... :)

Har haft lite dåligt med inspiration senaste tiden.... Men det verkar som att lite alkohol öppnar mina ögon på nytt... :P  Dock låter den sista bloggen som att jag är värsta manshatande bruden som avskyr sex... Så var det ju inte riktigt...  råkar bara dragit på mig lite dåliga erfarenheter av killar den senaste tiden så jag skyller på det... Men det är verkligen så, ibland tröttnar man bara på att bli sedd som ett objekt som duger till en sak och vill vara någonting lite mer... :/

Vi söker väl alla efter kärlek före sex, eller???

Jaja, nog om det... Nu ska jag plugga.... Och deppa lite över slasket utanför mitt fönster... trodde vintern hade kommit inatt när jag gick från bussen, när jag och pernilla halkade genom stan mot Donkan... Men nu är det bara blött och grått...

Av Malin - 25 november 2007 01:59

Handlar verkligen allt om sex?

Det känns som att det enda som spelar roll för 90% av killarna/männen i denna värld är sex...

Jag är så trött på det, trött på att höra om att kn*lla och att det enda som verkar vara i fokus är sex... Och tyvärr undrar jag ibland om vi tjejer ens är mer än kn*lldockor?? För ibland känns det inte så... Tror de att vi vill ha bara sex?? tror de att det är deras sn*pp som sätter standarden på framtida barn?? Och vadå framtida barn???! helst ska vi ju vara sterila eller fulla av p-piller.. för det är vad som verkar förväntas av oss... Hur galet är det inte egentligen?? Jag menar, från början så var ju ändå sex till för fortplantning, idag är det endast ett nöje...

Jag längtar verkligen efter en relation där sex kommer i andra hand och att prata och lära känna varandra kommer före!?! Men det verkar förbannat svårt att finna med en kille i denna värld....

Men Längtar inte killarna efter kärlek?? Eller längtar de bara efter att få tömma sina överfulla "påsar" ????

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Jajemen!!
 Nej!
 Jag vet vem du är, men vi har aldrig pratat.
 Vi är bekanta,,,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards