Direktlänk till inlägg 25 november 2007

Handlar verkligen allt om sex???

Av Malin - 25 november 2007 01:59

Handlar verkligen allt om sex?

Det känns som att det enda som spelar roll för 90% av killarna/männen i denna värld är sex...

Jag är så trött på det, trött på att höra om att kn*lla och att det enda som verkar vara i fokus är sex... Och tyvärr undrar jag ibland om vi tjejer ens är mer än kn*lldockor?? För ibland känns det inte så... Tror de att vi vill ha bara sex?? tror de att det är deras sn*pp som sätter standarden på framtida barn?? Och vadå framtida barn???! helst ska vi ju vara sterila eller fulla av p-piller.. för det är vad som verkar förväntas av oss... Hur galet är det inte egentligen?? Jag menar, från början så var ju ändå sex till för fortplantning, idag är det endast ett nöje...

Jag längtar verkligen efter en relation där sex kommer i andra hand och att prata och lära känna varandra kommer före!?! Men det verkar förbannat svårt att finna med en kille i denna värld....

Men Längtar inte killarna efter kärlek?? Eller längtar de bara efter att få tömma sina överfulla "påsar" ????

 
 
Ingen bild

Anonymt karlelände, 18

25 november 2007 13:07

Nu ska jag vara helt ärlig med dig, på krogen kan du inte räkna med att hitta kärleken för livet (och det är på krogen jag antar att du träffar dessa män). Majoriteten av alla män går till krogen av en enda anledning, att kunna lägga till ännu en person på sin lista. Åtminstone där jag kommer ifrån.

Så, mitt råd till dig är... Fan, jag har inget råd. Men fortsätt kämpa, förr eller senare hittar du homom (och alla män på krogen är inte svin, bara 80-90% av dem, tyvärr). :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 3 maj 2010 17:28

Just nu spelas mest Melissa Horn och Winnerbäck i mina högtalare... Deras texter och sinnesstämmningen i melodierna innefattar rätt mycket av vad jag känner just nu... Jag känner mig kluven.. Jag känner mig som en jävla tonåring igen. Gick igen...

Av Malin - 28 april 2010 23:54

Det krackelerar sakta.... Livet, jag... Masken faller sönder Smärta luktar illa... Den skrämmer bort människor Skapar oro, ångest... Funderingar! Jag försöker hålla ihop, vara stark Men ärren gör sig påminda och jag får ingen vila Tårarna...

Av Malin - 4 april 2010 13:22

Längesedan jag bloggade här. Men jag återkommer, av någon anledning när livet är jobbigt, annars bloggar jag mest på emlinn.blogg.se. Dock är detta min första blogg och på något vis känns den mest hemma när livet inte är som det borde, när det händer...

Av Malin - 3 november 2009 10:23

Det vrider sig i mig... Känns som kugghjul i min kropp som krossar allt mjukt där inuti.. Ljuger jag för mig själv? Är det bättre att fly? Vart bottnar längtan? Vad är det som göder sorgen? Frågor utan svar... Jag vet inte! Hur lämnar m...

Av Malin - 14 september 2009 17:19

Inser att allt inte är så bra som jag önskar... När jag dödar SuperMario i frustration och önskar att det vore lika enkelt för mig att hoppa i lavan och återkomma med fem nya liv... När jag på promenaden i solen överväger att testa hur det känns ...

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Jajemen!!
 Nej!
 Jag vet vem du är, men vi har aldrig pratat.
 Vi är bekanta,,,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards