Alla inlägg den 12 maj 2008

Av Malin - 12 maj 2008 11:19

Blubb... tentan gick inte! Hade ett fel! Så det blir till att skriva om! Men men, dax att ta tag i fredagstentan nu ist! ca 40 sjukdomar med symptom, behandlingar och andra omvårdnadsåtgärder att ha koll på.. Weeeiiii.... Bara att sätta igång! Funderar på att lämna datorn i örebro när jag åker tillbaka till Tuna igen så får jag lite ro att plugga!  Var riktigt skönt att komma hem till familjen igen faktiskt.. Behövde det!

Denna vecka blir alltså projektet plugg högst upp på listan samt att ta tag i att börja jogga igen! Och så blir det shakar till mat, fick panik i bikinin när jag solade på landet igår så... Så får jag väl försöka klämma in nån dejt med vännerna där hemma när jag för en gångs skull är i stan!

Jaja... nu får det bli en sväng förbi biltvätten och så ska jag handla en liten blomma till min handledare innan slutbedömningen! Sen bär det av till tuna för en joggingrunda och sen en sväng ut på ranchen och slå lite bollar! Sen får vi se vad som händer! Plugg, fika, promenad med nån kompis kanske?!



Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Jajemen!!
 Nej!
 Jag vet vem du är, men vi har aldrig pratat.
 Vi är bekanta,,,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards