Alla inlägg den 18 maj 2008

Av Malin - 18 maj 2008 21:35

Ibland brukar jag undra varför jag är så dum... Jag menar... varför gör jag saker som jag vet är just ingenting annat än bara dumheter??? Jag vet det innan, jag vet det medans jag gör det.. Men ändå gör jag det... Och ibland önskar jag att jag hade lite ångest efteråt iaf.. men jag har inte det! :S

Och det är verkligen inget gott tecken!

Av Malin - 18 maj 2008 19:19

Min lilla bror ska vara förband till Organism 12, hur coolt är inte det???? min lilla lilla bror, ska stå på stora hiphop- scenen som förband till en av sveriges bästa rappare... 

Det roligaste är nog relationen jag har till Organism 12 då mitt ex var ett litet hiphop fan så introducerades jag lite i denna stil på musik, och få grejer fastnade jag för i det... Men Loop troop och Organism var iaf de som fortfarande kan rulla i mina lurar...

och nu ska bror spela förband till honom! Stoltare syster får man leta efter nu tror jag, herregud han är ju bara 16 år... (ok, snart 17 då..)

Så 7 juni är det jag som lär dra med syrran upp till Sthlm och agera pinsamt stolta systrar!  Så glad för brorsans skull, helt klart!!! =)

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Jajemen!!
 Nej!
 Jag vet vem du är, men vi har aldrig pratat.
 Vi är bekanta,,,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards