Alla inlägg den 16 maj 2008

Av Malin - 16 maj 2008 14:05

Sitter här som ett litet frågetecken... Har som sagt klagat rätt mycket på tidsbrist... Nu sitter jag här, praktiken är klar, tentorna skrivna, jag ligger i fas med det mesta och behöver inte göra nåt särskilt i helgen egentligen... Men hur gör man? ekorrhjulet snurrar fortfarande i mig och jag sitter och fingrar på studiepapper och funderar på vad jag ska hitta på.. Klart det finns massor att göra, skulle kunna börja flyttpacka till exempel, men så tänker jag att det är en månad kvar, har massa tid, skulle kunna skriva smärtuppgiften, men den ska jag göra med L-m på måndag och tentan kommer inte förrns på måndag, skulle iof kunna repetera nåt eller läkemedelsberäkna.. Men varför? Kan jag inte unna mig lite ledig tid och unna mig att göra saker jag vill göra istället?

Men nu när jag kan, då minns jag inte vad det var jag ville göra heller... Läsa en bra bok? -vill inte sen en bokstav...

Ta en långpromenad- hur kul är det i regnet?

Träna- Ja, men det ska jag iaf! spinning och gym x 3 i helgen!

Städa- vill inte

Laga mat - Bantar!

Packa upp min väska efter helgen - guuu så tråkigt

Shoppa- Är pank en vecka till typ...


Nån som kan ge mig ett förslag på vad man gör när man är ledig????

Det skulle uppskattas!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Jajemen!!
 Nej!
 Jag vet vem du är, men vi har aldrig pratat.
 Vi är bekanta,,,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards