Alla inlägg den 24 maj 2008

Av Malin - 24 maj 2008 09:44

Åhh, det som aldrigt hänt förut har hänt, ordningsama Malin som Alltid har koll på sina grejer har tappat bort mobiljäveln! Jajemen, jag trodde inte att det var möjligt att jag kunde göra sådna missar, men tydligen! Den försvann på kåren igårkväll... Tror den försvann på dansgolvet, kan ha ramlat ur väskan eller nåt... Men i och med det så försvann mitt faktiskt vid start peppade festhumör och kvällen fick sluta... Men det är ju inte mkt att göra åt det, antar att det är sånt som händer bara! Nu ska jag iaf ta tag i projektet måla vardagsrummsväggen... Sen ska jag skriva akutsjukvårdstentan och sen börja flyttpacka lite tror jag... Är ju bara 3 veckor kvar tills flyttlasset går och jag ska ju hem några dagar först och så blir det jobb hela veckan innan så man kan ju lika gärna dra igång...

Men så måste jag såklart ut och njuta lite av solen idag med!! =) Den visar ju faktiskt sin trevligaste sida idag så! Lite kallt bara kanske... Men men...

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Jajemen!!
 Nej!
 Jag vet vem du är, men vi har aldrig pratat.
 Vi är bekanta,,,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards