Alla inlägg den 14 maj 2008

Av Malin - 14 maj 2008 21:21

Jag vill bort... Nu igen tänker ni nog och tro mig, det tänker jag med! Och min mamma bara tittar på min under rynkad panna och suckar... jag kan se hennes tanke. "Det var mig ett jävla tjat, kan du aldrig bli nöjd unge?!" Men för att inte säga nåt som skulle göra mig upprörd säger hon bara... "Men sluta läs resedagboken då! Och tänk vad du kan resa när du pluggat klart" 

För ja, jag får ångest av det, sitter och läser syrrans sida, kollar bilder, passar på att kika in på några andra bekantas sida och det är inte direkt som att mitt behov blir mer tillfredställt. Och ja, en del av mig ångrar att jag inte reste mer istället för att plugga.. Finns så mycket jag vill se och uppleva och framförallt finns det så mycket sol jag vill njuta av!! (dock inte här idag) Så jag fick helt enkelt bittert knata mig iväg för att bota min ångest och döva min sorg i solariet... 50 spänn fattigare, inte direkt brunare och med en säker väg mot hudcancer och förtidig död...

Jag säger det igen, för att slippa ångest borde jag varit neger och fiskare på nån kust i afrika!


:P

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Jajemen!!
 Nej!
 Jag vet vem du är, men vi har aldrig pratat.
 Vi är bekanta,,,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards