Alla inlägg den 7 mars 2009

Av Malin - 7 mars 2009 13:45

mår jättekonstigt idag, halsen kliar och illa mår jag... Jätteäckligt och obehagligt!! och ja som ska ut ikväll... har  verkligen inte tid att bli sjuk heller, men å andra sidan har jag ju praktik på en vårdcentral så det kommer väl en och annan bacill promenerande ... Man kan ju räkna med att plocka upp nån ofrivilligt... men det går ju inte, har inte tid med det!!! :(

Blääää....


Ne, nu ska jag blåsa håret och packa mig iväg ut till Tuna Park innan systemet stänger för dagen...


Tjing!

Av Malin - 7 mars 2009 09:02

Jag fick nog, häromkvällen bröt jag ihop fullkommligt, jag blir yxtokig på datorer som inte funkar och min Asus funkade absolut inte, allt tog tre år att uträtta och det håller inte när man har ett redan tidspressat schema.. Detta är en av orsakerna till att det  varit så dåligt med uppdatering här i bloggen, men nu blir det ändring på detta...

Hursom så snyftade jag lite över min situation, det är nämligen svårt att sköta skoljobb utan en fungerande dator så pappa beställde en Dell, jättefin svart med "pianolack".. Igår när jag kom hem stod den i min hall, lägligt efter att jag just stått hemma hos mamma och suckat över hur störande det är att inte ha en fungerande dator, ringde skamset hem och tackade min kära far för att han hjälpt mig att fixa en! Så nu skriver jag mitt första blogginlägg från denna fina, nya, snabba dator... :)  Fantastiskt vad skönt det känns att det funkar ( peppar, peppar!!!!)


Ett viktigt påpekande att göra är att jag visst inte är någon osjälvständig bortskämd liten flicka, kommer självklart att betala denna dator till min far så fort jag är färdigpluggad! Nån måtta får det vara!! :)

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Jajemen!!
 Nej!
 Jag vet vem du är, men vi har aldrig pratat.
 Vi är bekanta,,,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards