Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Malin - 14 mars 2009 22:32

Inatt drömde jag igen, förstår inte vart alla drömmar kommer ifrån...

Hur som så vaknade jag panikslagen och frågade mig varför jag vaknade upp brevid V...

För i drömmen, den väldigt verklighetstrogna drömmen hade V gjort slut med mig...  Och jag blev först helt nollställd, sen blev jag flyförbannad och slog honom och bet honom i ryggen?! ( kände till o med bettet mellan mina tänder, riktigt äckligt)  I drömmen dumpade han mig när vi bodde på hotell med min familj och han dumpade mig bland diskställena på restaurangen vi åt på...


Jag vaknade rätt upprörd och skakade om honom, panikslaget....

M "V, vakna... vakna... "

V: *stön* "va?"

M: " Ska du göra slut med mig?"

V: " Va?  Nej!"

m: "Inte ens på restaurang?"

V: "Ehh.. Ne!"

M: " Bra..."


Sen somna vi om... Och denna stund fick jag ligga i hans armar, sicken tur ja har...

Och vi har varit ett par heeeeeela idag oxå... :)


Av Malin - 14 mars 2009 22:15

Okej, så har jag gråtit en skvätt, tillsammans med en av sveriges Operadivor, Malena... Gratulerar och lycka till!!! :)

Tror att årets melodifestival har varit den bästa på länge, det var flera bra bidrag med i finalen och otippade bidrag kom riktigt bra placerat, nu syftar jag såklart på Caroline Af Ugglas.. Iof gillar jag låten, men inte hade jag väl tippat på att den skulle hamna tvåa i finalen... Jättekul!


Programledaren vet ja inte riktigt vad jag ska tycka om, men ikväll drog hon till en och annan grej som faktiskt var lite rolig iaf, annars tycker jag hon kan passera gränser och skoja lite väl banalt.. Men men...


 Nu är det över, bara att styra upp en schlagerkväll när eurovision går av stapeln dårå....

Av Malin - 14 mars 2009 19:51

Pallar inte att leva i denna röra längre, imorgon måste jag göra en allvarlig ansträngning här hemma.. Allt är halvdant och halvklart och jävligt...

Har inget lyse i hallen ( lampan ligger på pallarna innanför dörren och väntar på att bli skarvad)..

Jag har inga gardiner i mitt vardagsrum (mor var generös nog att ge bort mina gardinstänger till syrran... )..

Matta saknas i köket..

 Spegeln får jag inte upp i hall/ arbetsrummet p.g.a att väggarna är för hårda...

I fyra flyttkartonger, osmakligt placerade runt om i lägenheten finns mina böcker, gjorde nämligen skohylla av mina gamla bokhyller, en standard rymmer ju tyvärr inte +40 par skor...

Så jag ska ha ner en lägre bokhylla från vinden som ska dela av sängdelen med soffdelen i mitt vardagsrum...

I min garderob ligger mängder av kläder på golvet och väntar på att få hängas upp, måste dock fixa en till garderob för att få plats med alla...


Som sagt.. har lite att pyssla med.. synd bara att man har så lite tid över... Min imorgon får det vara nog... Vill inte leva i missär längre!!! 

Av Malin - 14 mars 2009 14:23

Käre gode gud!!!

Ge mig sommar....
Ge mig sol och bad och högklackat och sommarklänningar...

Ge mig sköna morgonpromenader, kvällspromenader...

Grillkvällar, kubbkvällar.. Timmar i solen...

Solbränna, morgonkaffe utomhus och solsken genom skitiga rutor...

Ge mig en snygg bikini och en trevlig badplats...

jag längtar så mitt hjärta brister...

Käre gode gud, ge mig åtminstonde en hint om att den kommer...

snart, helst nu...

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Jajemen!!
 Nej!
 Jag vet vem du är, men vi har aldrig pratat.
 Vi är bekanta,,,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards