Alla inlägg under november 2007

Av Malin - 11 november 2007 20:47

Ja vart ska jag börja?!

Jag har skrivit min tenta, nu väntar jag bara på resultatet och hoppas att det är godkänt eller högre.. :)


Sen har jag tro det eller ej, haft en fredagkväll hemma i soffan, man undrar ju när det hände senast typ?! Hehe...  Men skönt var det iaf... =) Jag sa, nej tack till fest.. Det ni...Det är ett framsteg mot ett liv som lite mer vuxen... :P Längtar lite efter mysiga hemmakvällar igen och vad jag har bestämmt mig för att göra åt det kan ni läsa längre ner i bloggen.. :)  


Igår hände nåt skumt, på vägen hem från krogen på bussen satt jag o pernilla o snackade skit... Pernilla hoppar av några hållplatser innan mig och då kikar killen som sitter på sätet på andra sidan gången på mig och säger:

"ursäkta, men tränar du på friskis & svettis?"

Öhh, vem är denna man?!? vågar man svara? Är det nån psykopat som spanat in mig?! "ehh, ja?!" svarar jag försiktigt.... "Tyckte jag kände igen dig, du tränar bra... Du är duktig, men du har inte varit där så ofta nu va?"  Haha, han tycker jag tränar bra!?! Helt otroligt, nog för att jag spanar in folk på gymmet, men dum som jag är så tror jag ju inte att folk spanar in mig.. haha.. Men tydligen och nu fick jag det bekräftat, för sekunden senare frågade han om jag hade pojkvän... jag sa att jag hade nån på G.. haha... Han var ju inte min typ av kille så... :P


Utöver det har verkligen tagit tag i mitt patetiska singelliv (som egentligen inte är så patetiskt eftersom jag faktiskt trivs rätt bra me det!) Men nu har jag gjort som så många av mina kära vänner- Jag har skaffat spray... Och ja jag vet, rätt desperat, men vafan, lite kul måste man väl få ha och dyker mr Right upp där så klagar jag inte.. :)

Men nu har jag varit med i 1,5 vecka och jag har fått över 350 mail *suck* Orka svara på allt, orka hålla reda på vem som gör vad och bor vart?! Det var helt enkelt inte så enkelt som jag trott.. :S  Men men, lite kul är det allt även om det är smått beroendeframkallande.. Men några killar som verkar vettiga har faktiskt dykt upp..  Men sanningen är väl att precis lika många idioter som vill betala för telefonsex eller som undrar om man är en "rakad" student... Samt en och annan guddsjuk idiot... 

Problemet för en tjej som mig är att jag inte klarar av att vara dum, så jag får så sjukt dåligt samvete varje gång jag dissar nån.. Men vad ska man göra?!? :S - inte lätt att vara singel jämt.. Vore rätt skönt att ha det på det torra nu faktiskt... :)

Av Malin - 6 november 2007 14:48

Flyter det på...

Känns det rättvist...

Har man det faktiskt förbannat bra..

Mår jag bra...

Njuter jag och känner jag

Att det är såhär livet ska vara.. :D

Av Malin - 4 november 2007 23:35

Jag är så svag för honom... Jag menar jag är rätt svag för rockkillar överhuvudtaget.. jag menar Curt Cobain, Tommy Lee, Dave Navarra o co.. det är heta killar...  Lite spännande, lite tatuerare, lite svåra....  men på toppen ligger han, han som är så het så det är i det närmsta omöjligt att inte tappa hakan när han rör dyker upp på tvn...

Jag är så otroligt jäkla svag för Jared Leto....  :O



Han har allt från hundvalps ögonen till tatueringarna och sminket, käkbenen och håret... Aha.. bättre än så blir det nog inte...

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Jajemen!!
 Nej!
 Jag vet vem du är, men vi har aldrig pratat.
 Vi är bekanta,,,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards