Alla inlägg den 3 maj 2007

Av Malin - 3 maj 2007 23:09

Det gör så ont...

Svider och värker

Framkallar andningsstillestånd

och panikångest

Kärleken

det sägs att den ska vara så vacker, underbar o ren

Men den finns inte

Inte för mig

Vågar inte låta den äntra mitt liv igen

Orkar inte älska så att det gör ont

Orkar inte leva för obesvarad kärlek som gör ont

För kärlek gör ont

Oavsett hur den ser ut

den gör ont när jag älskar dig

den gör ont när du inte älskar mig

Det gör ont när någon älskar någon och jag ser

att ingen älskar mig, på det sättet

Och jag hatar det

Hatar alla kärlekspar som måste stoltsera om hur omtyckta de är

Hur älskade de är

Hur älskande de är

Jag vill oxå

Vågar inte, men vill


En jäkla bitterfitta är vad jag plötsligt förvandlats till

Och jag tycker inte om det

Men han vill inte ha mig... vem kommer vilja ha mig?

Vem kommer någonsin älska en människa som mig?

vill, vill, vill.... Behöver det, orkar inte ensamhet...

Är i behov av tvåsamhet

Ensamhet framkallar den värsta ångesten av dem alla....

Den som får en att inse att man är så fullkommligt utan värde för kärleken....

Av Malin - 3 maj 2007 10:38

ja, det kanske inte är en så dum idé trots allt... kan vara värt ett försök för att slippa det destruktiva och jobbiga.... så varför inte... kanske skulle testa det....

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Jajemen!!
 Nej!
 Jag vet vem du är, men vi har aldrig pratat.
 Vi är bekanta,,,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards