Alla inlägg den 13 maj 2007

Av Malin - 13 maj 2007 20:07

"Kärlek är människans största svaghet. Den kan suga musten ur en snabbare än någon annan sjukdom och det finns inget bot."



- Den lyckan den olyckan...

Den slog till me kraft som inte gick att motstå och allt vändes upp och ner och in och ut..

Jag vill! vad vill du?! säg att du vill!?!  och försvinn inte och älska mig och jag älskar dig blev det enda som spelade roll.  Och sjukdomen förändrar allt, allt får en ny innebörd och du blir en innebörd och jag vill vara din innebörd...

Börda?!

Var det vad jag var?

Var det vad min kärlek ska kallas?

Börda... för dig? för mig?!

Men hoppet? Känn efter, du kanske känner den? min kärlek...



"Kärlek är  det slutgiltiga uppgivandet av makt."


- Du får mig!!! Du får mig om du vill ha mig.. Jag ger mig själv till dig! Men du tar inte emot mig, du vill inte ha makten över mig?!

Var du inte så maktlysten som jag trodde?

Men så vaknar jag till, du har makten.. Du har all makt över känslan i mig som kallas älska, sårbarhet, lust, sorg, lycka och längtan...

Du styr det med järnhand och jag följer varje vink utan att någon av oss egentligen vet om det...



"När man älskar någon ger man den personen makt att åsamka den mest fasansfulla smärta och det finns inget man kan göra för att få honom eller henne  att sluta. Inte om man inte själv har full kontroll."



-  Jag tar tillbaka makten.. Och smärtan avtar.... Och jag har snart full kontroll...

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Jajemen!!
 Nej!
 Jag vet vem du är, men vi har aldrig pratat.
 Vi är bekanta,,,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards