Alla inlägg den 17 maj 2007

Av Malin - 17 maj 2007 12:01

Har inte ens koll på vilken veckodag det är nu...

Det är så mycket hela tiden!

Uppsatsen är snart klar iaf, hementan likaså,-sov 4 timmar inatt för att hinna plugga klart den...  tänkte avsluta den idag så jag kan vara lite ledig imorgon innan ellen- avslutningen... Kanske blir det en sväng till Tuna i helgen för att hälsa på syrran som är hemma, en kille som snärjer sig in och snor plats i inkorgen på mobilen.. :P , och farmor är värd en liten visit oxå... På måndag är det tillbaka hem igen, föreläsning, handledning, uppsatsskrivning... trääääna... tisdag, tuna igen- delegering.... onsdag, inspark till styrelsen, torsdag - Till " tar tag i mitt liv-mottagningen..." fredag- in med uppsatsen... Eskilstuna... Fest... Måndag igen... dax för seminarie, torsdag opponering på uppsatserna... Sen efter detta och 10x 1,5-2 h träningspass så är det äntligen dax för lite ledighet... jäkligt välförtjänt och välbehövlig sådan... vem har inte fått magkatarr, sömnsvårigheter eller prioriteringsproblem i vår klass än lixom?? :P

Men sen blir det en vecka sol, bad och fest i turkiet... =) .... nice, nice, nice... =)



Åhh.. snälla gud låt dessa veckor passera snabbt och smärtfritt, inga oberäknade saker.. det har jag inte tid med... amen.. ;P

Av Malin - 17 maj 2007 02:58

Jag hade väntat

I över ett år hade jag väntat

På dina ord

På ditt stora misstag

På dina tårar och din ångest


Kände inget när du bekännde

Tröstade, höll din hand

Smekte ditt hår och din rygg

Skrattade som om det varit kul

Jag älskade dig fortfarande


Skämdes för att du gjort fel

För att du glömt mig i ett ögonblick

Fanns jag alls för dig?

Var jag bara två år av bortkastad tid för hetare läppar?

Kände mig stark med dig

Nu vet jag att jag blev stark efter dig!


Tvivlade på om du någonsin älskade mig

Tvivlade på dina ord av kärlek

Du bekräftade mina tvivel

Det tog år

År av lycka, sorg, ångest, tvivel, oro

trygghet, drömmar, framtid och kärlek

För mig...

Men älskade du någonsin mig?

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Jajemen!!
 Nej!
 Jag vet vem du är, men vi har aldrig pratat.
 Vi är bekanta,,,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards