Alla inlägg den 8 mars 2008

Av Malin - 8 mars 2008 07:57

Det är ju helt otroligt, 275 spänn för att stå i bostadskö i Sthlm.... 

Okej, har börjat fundera lite på framtiden nu, är ju färdig om ett år och då måste man ju ha en plan eller iaf en tanke på vad man ska göra och hur man ska styra upp livet. Jag funderar lite på att söka jobb i Sthlm.. Mest för att ingångslönen är betydligt högre där än typ här i Örebro eller Eskilstuna. Sen kan det ju vara lite kul att ha bott ett tag i den staden med...Men sen ligger ju tanken om Norrköping eller Karlstad och gror lite... Men lägger ut lite krokar här och var när det kommer till bostad just nu... Men att det skulle kosta pengar att stå i bostadskö, det är ju fan löjligt! Men iof, då kan man ju sålla o så förkortar man säkert köerna på det viset. Men på det så har de flesta bostadsbolag där inkomstkrav för att man ska få en lägenhet.. hehe.. jaja.. blir nog bra det här.. Får se vart man slutar här i livet! Eller påbörjar sitt yrkesverksamma liv kanske jag ska säga..

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Jajemen!!
 Nej!
 Jag vet vem du är, men vi har aldrig pratat.
 Vi är bekanta,,,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards