Alla inlägg den 12 mars 2008

Av Malin - 12 mars 2008 18:15


Okej, jag har träffat dem alla nu tror ja.. Jag har träffat den fattige, den rika, den slarvige, den pedantiska, den fantastiska älskaren, den tråkiga, den hysteriskt roliga, den pinsama, den för snälla, den elake, den otrogne, utnyttjaren, han som bara vill ha sex, han som vill gifta sig med mig (på fyllan mest av allt), den fulle, den dryge, den mesiga, den smala, den tjocka ( ne förresten det har jag inte.... ), Den trötte, den hyperaktiva, den muskulösa, den nördiga, den tuffa, den med självinsikt, den med nada självinsikt och alla har de haft en sak gemensamt... De är fel!!! fel fel fel, som Brasse i 5 myror hade sagt...

Men hur jävla svårt ska det vara, det händer hela tiden, alla verkar ju klara det förr eller senare, och jag bara hoppas att det händer för mig med.... HUr svårt ska det vara att hitta den som bara är en sak och inte allt?! Nämligen RÄTT?????

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Jajemen!!
 Nej!
 Jag vet vem du är, men vi har aldrig pratat.
 Vi är bekanta,,,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards