Alla inlägg den 13 mars 2008

Av Malin - 13 mars 2008 10:07

Nu är jag trött på det här, jag skiter i om det är mediciner, p-piller, brist på tid för träning som gör det! Men nu jävlar ska kilona av! Fick ett ryck och testade sommarens shorts och jag kan säga att det var fan ingen rolig syn! Jag erkänner- det var så illa att jag inte ens fick ihop dem!  :(

Så Det som gäller nu är, promenad till och från praktiken varje dag oavsett väder och tid på dagen jag börjar, träning minst 4 dagar i veckan! 1700 kcal/ dag i näringsintag och inte fan ska det vara i godis, nötter, alkohol och liknande!

Usch, är jävligt besviken på mig själv nu måste jag säga! och snart är det sommar! Och då ska jag fan komma i shortsen igen!


Malin kommer tillbaka! Nu är det ord och inga jävla visor! Nu ska allt av och jag ska komma fram igen med former jag gillar! Punkt slut! Fan va sur ja är! :P

Av Malin - 13 mars 2008 09:08

Måste påpeka det sista i förra blogginlägget:

"när kommer han som inte är allt, utan bara en sak... Nämligen rätt??"


Visst blir man kikig ju längre man är singel, man träffar många samt hinner reflektera över vad man har för behov och vilka egenskaper man uppskattar mer än andra hos killar... Och det där med att kategorisera killarna det gör jag inte, jag har träffat många olika sorter, men sen har jag såklart hittat "typer" som passar mig mycket bättre än andra, som fångar mitt intresse snabbare än andra... Och vad är det som är så fel med att vara kräsen?

 Man vill ju hitta nån som man står ut med resten av livet!!!
















Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Jajemen!!
 Nej!
 Jag vet vem du är, men vi har aldrig pratat.
 Vi är bekanta,,,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards