Alla inlägg den 1 mars 2007

Av Malin - 1 mars 2007 17:08

Åhhh, jag faller, jag faller, jag faller och jag faller så otroligt hårt och fel... Men vem sa att det skulle vara enkelt? Önskar bara att du nångång skulle kunna falla och landa brevid mig så vi kunde resa oss tillsammans... Då vore allt så mycket lättare, men vem sa att det skulle vara enkelt? Vem sa att man skulle hålla för allt? Jag håller för mycket och jag kommer stänga av, för jag kan inte falla här.. kan inte falla hos någon som inte kommer resa sig ur det med mig...

Shit vad känslor kan kännas,... Varför måste jag vara sån, sån som känner så mycket, så ofta, för så många och med så många?? Och varför för dig av alla människor?? Du som inte finns för mig, varför måste jag falla med dig, du skulle aldrig falla med mig.. så varför

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Jajemen!!
 Nej!
 Jag vet vem du är, men vi har aldrig pratat.
 Vi är bekanta,,,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29
30
31
<<<
Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards