Alla inlägg den 24 mars 2007

Av Malin - 24 mars 2007 01:00

Jag önskar att saker sett annorlunda ut just nu... Känner mig på något vis tvingad att känna saker jag egentligen inte känner... Vet inte hur ja ska förklara det.. Men ibland gör sanningen bara så ont... Ibland måste man ta det som står på tur och leta det goda i det med.. Jobba för att det ska bli bra, det kan bli bra, jag vet det... vet det!! Måste veta det! Måste veta, att ibland är det bästa att ljuga för sig själv...

Och oftast ser det ganska bra ut, så länge man håller masken på plats o så länge någon inte skrapar på fasaden... För om sanningen skulle komma fram...

Fan jag måste hålla käften, måste vara stark, måste orka igenom det här... Det måste gå och det får inte bli fler sprickor i fasaden... Det som finns där inne.. det behöver ingen se... det behöver ingen veta.. Och minst av allt du... Du som egentligen är mest berörd av alla av det här... Sanningen får inte nå dig, då rasar det.. Då rasar jag!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Jajemen!!
 Nej!
 Jag vet vem du är, men vi har aldrig pratat.
 Vi är bekanta,,,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29
30
31
<<<
Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards