Alla inlägg den 20 mars 2007

Av Malin - 20 mars 2007 11:40

Hör du mina tårar slå ner i golvet? Hör du mina snyftningar som kommer så långt nerifrån? Ser inte mig själv som skadad nu.. Innuti gråter jag.. men på ytan är det lungt!! Det är inte värt att fälla tårar över!

Ciggaretten i min hand sprider lugnet genom kroppen och jag tror för ett ögonblick att allt är bra.. att jag kommit över det.. men så kommer det som en chock.. Nää... det gick inte, förtjänade det inte... kontrollen över maten... ger det mig kontroll över det här? Nej.. Jag har ingen kontroll och jag kan inte styra... jag kan inte styra över det jag inte har någon makt över.. som jag inte har rätt att ha makt över...

Och jag är så trött på att känna såhär inför mig själv, vill bara tycka om mig själv.. vill bara må bra igen.. vad hände egentligen??

Men jag vill bara höra dina hjärtslag... bara en gång... bara en kort kort stund.. lugna mitt hjärta i takt me ditt... Sluta vara en för en stund... önskade att du vore lika ensam som jag.... Så du kanske skulle vilja hålla om mig när det känns såhär.. när världen skakar och jag ramlar av...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Jajemen!!
 Nej!
 Jag vet vem du är, men vi har aldrig pratat.
 Vi är bekanta,,,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29
30
31
<<<
Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards