Alla inlägg den 14 mars 2007

Av Malin - 14 mars 2007 16:43

Allså.... Vad är det me endel killar egentligen? De addar en från alla håll o kanter o vill att man ska porra sig på cam... eller skicka massa "Heta" bilder...( jag har faktiskt inte massa heta bilder... tänder inte på mig själv eller på att visa upp mig på kort... ) Eller så börjar de me att kasta ur sig frågor om ens sexliv... Hur man är frisserad där nere, vilken bh-storlek jag har, om jag gillar att rida, hur man helst vill bli tillfredsställd, om man vill ha satsen i ansiktet eller nån annanstans... vissa frågar t.o.m om man äter p-piller som om man bokat tid för oskyddad sex me dem o.s.v herregud... Och även om jag inte är särskilt blyg för att berätta sådna saker (visst vissa saker är väl min ensak)så är jag bara så trött på att bli tagen för att inte vara mer en sexuell varelse...

Vad tror de? Tror de att man sitter här hemma framför datorn me siliconbröst med för jämnan styva bröstvårtor, är våt o kåt o klädd i rosa lack eller? Samt knaprar p-piller som en annan knarkare... O om ja drar på camen så ska de få se mig kasta av mig den där lilla rosa och leta fram min rosa "rabbit" i garderoben o visa hur den ska användas och slänga me håret medans jag rider min gummisnopp på skrivbordsstolen.... Herregud! Åhhh.... Blir så jäkla trött på killar som tror att vi tjejer är objekt.... Jag förstår helt klart varför det är på detta sätt... För kollar man på t.ex mtv så framställs alla tjejer som blåsta sexobjekt villiga till i det närmsta vad som helst.....

Men det råkar faktiskt vara så att det bor en människa bakom varje kvinnlig fasad och alla av de människorna där bakom är inte intresserade av att agera sexobjekt eller kn*lla i cam! Faktiskt!! och alla vi har inte perfekta rumpor, långa ben eller fasta stora bröst... De flesta av oss tjejer är faktiskt lika mycket människor som ni killar... vi har faktiskt oxå medfött hår på kroppen, vi går på toa, vi har frissor utanför denna värld när vi vaknar på morgonen, o vi är rätt bleka o tråkiga när vi vaknar på morgonen innan masken är på plats, vi svettas, vi spyr på fyllan, vi gråter så maskaran rinner..... Så det så!! För vi är människor! inte Objekt endast till för att tillfredsställa sexuellt.... Så det så...


Hehehe... idag är lilla feminist- M på krigsstigen.... Nu ska ja dock inte dra alla killar över en kam, det finns jättefina killar därute me... :) (o visst finns det skumma tjejer där ute me... säger inget annat.. ) Och det kanske finns tjejer som gillar det här, men jag gör det inte... Har mer insida än så... faktiskt!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Jajemen!!
 Nej!
 Jag vet vem du är, men vi har aldrig pratat.
 Vi är bekanta,,,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29
30
31
<<<
Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards