Alla inlägg den 11 mars 2007

Av Malin - 11 mars 2007 13:59

Okej.. Nu har jag kikat på nästan hela melodifestivalen... Och det snabba kommentarer ja kan ge är:- shit, andreas johnsson är sååååå het.. en kalldusch nu typ.... herregud ja är svag för den mannen... :P - Hur kunde inte Sebastian vinna? Var ju en grymt bra låt..- Anna Books kläder var fulast- Sanna vad hon nu heter i efternamn- låten var sämst! - Tommy Nilsson påminner mig om David Bowie... - Kristian Look är grym - Robert Gustafsson är klockren.. älskar värmländskan!! :)- Slutet på musikalen (har iof bara sett en del) men slutet sög! Utöver melodifestivalen så var fredagen lugn... Igår skrev jag tentan, måste ha 100% därför vågar jag inte säga att det gick bra.. men hoppas såklart! Sen tränade jag i typ 3 timmar... sen bidde det inget plugg.. (oväntat? njä!) Sen drog vi till Karlstad, planen var att vi skulle åka ett helt gäng men efterssom världen är full av saker som kommer i vägen :P så bidde det tillslut bara jag o Carro... Men vi är då inte blyga att roa oss så vi hade det bra... Fina pojkar träffade vi oxå!! :) Sen nattbussen hem.. lite mycket me plugg just nu så fanns inte tid för något sova i Karlstad den här gången inte... Jaha... annars då... Är rädd.. vill inte veta, vill veta allt och just nu är ja bara så kluven i allt det här! Önskar att saker såg annorlunda ut men tror att jag måste inse att det är såhär det ser ut och kommer att se ut... Det blir helt enkelt inte bra den här gången!! Men förhoppningsvis kommer det med tiden nånting som kanske är bättre... Men just nu är det jobbigt! Kan inte förneka det! Men det löser sig nog, det brukar ju göra det såsmåningom... :) Nu måste jag plugga!! Har en presentation på 10 min att fixa tills imorgon...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Jajemen!!
 Nej!
 Jag vet vem du är, men vi har aldrig pratat.
 Vi är bekanta,,,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29
30
31
<<<
Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards