Alla inlägg den 1 oktober 2008

Av Malin - 1 oktober 2008 10:26

Befinner mig denna vecka på hemmaplan, d.v.s Eskilstuna... Weey... :P

Har hemtenta på schemat, den jävligaste hittills tror ja, fy så tråkig den är... Skjut mig så ja slipper typ! :P

Jaja, försöker printa ihop lite då o då iaf.. Har snart skrivit alldeles för lite om två av de åtta fenomenen vilket betyder att ja ligger efter tidsplanen... Inte bra..Känns som att Vg är långt bortom horisonten i nuläget.  Men det finns ju så mycket man vill passa på att göra när man är hemma oxå..


Igår var jag på fika med mina två bästa barndomsvänner, båda är mammor och jag spenderade större delen av eftermiddagen att jaga efter min kära gudson Kasper, då Angelica hade lite ärenden att uträtta så Camilla och hennes son övade mig i mammarollen och på hur man åker rulltrappa med barnvagn, så nu är jag snart redo för en egen vagn.. :P   När jag kom hem var jag heeeelt slut! Idag ska ja ha Kasper själv i några timmar då hans mamma ska på anställningsintervju! Men det ska nog gå bra! Han är ju min lilla prins så ja jagar så gärna efter honom..


I eftermiddag  blir det promenad med kusin kristin, uppdatera lite om livet... Och skulle kanske behöva skriva lite på tentan, men får se med de planerna,en bekant från örebro som är här på jobb önskade lite sällskap här i tuna ikväll.. Har dock inte bestämt mig än! Beror på om ja kan slutföra denna blogg och skriva vidare på tentan snabbt istället.. =)


Imorgon blir det mer tenta och sen en svänga upp till Pernilla o Rikard, kolla på stora lilla killen och fika lite i deras nya lägenhet sen är kvällen Bokad för " hemligheter"...

Fredag... Födelsedag! :/ Ska fika med Lisa, laga middag och tårta till familjen och städa huset inför lördagens planerade fest som jag och syrran försöker dra ihop... Och försöka tentaplugga nångång då oxå...

Lördagen blir det tenta på morgonen, fira morfar på eftermiddagen och storfesten på kvällen....


Som ni förstår är det svårt att hinna med tentaskrivande när det är så mycket annat trevligt på G....

Inser mer o mer att det faktiskt skulle vara rätt trevligt att flytta hem igen, har varit rejält anti den tanken förut.. Och frågan är väl om jag vill flytta tillbaka till det jag flyttade ifrån?! Nja... Men om det händer nåt nytt så kanske?! Tål o tänka på... Men vore ju trevligt att flytta hem och joina barnvagnsklubben snart faktiskt! =)

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Jajemen!!
 Nej!
 Jag vet vem du är, men vi har aldrig pratat.
 Vi är bekanta,,,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards