Alla inlägg den 11 oktober 2008

Av Malin - 11 oktober 2008 19:28

Vilket jag inte har några bokade planer på för tillfället... Men OM, nångång det skulle bli så.... Då skulle jag ha en sjukt vacker klänning, jag kan se den framför mig och jag skulle ha löshår med korkskruvar i mängder i håret.... Och dekorationerna skulle gå i färg och blom-tema.... Typ vit och gammelrosa och liljor eller nåt.. det vore fint... Och jag skulle åka droska från kyrkan till festen och min älskade lilla pappa skulle få leda mig till altaret... Och alla skulle vara där.... Alla???.... vilket inte skulle hålla då jag kommit på att min släkt är alldeles för stor för det, så redan nu... Långt innan jag ens är i närheten av ett bröllop har jag funderat på detta och insett att jag nog inte kan bjuda alla mina kusinbarn... Nånstans måste man väl få dra gränsen för vilka som ska få komma... eller? Ja menar, jag bjuder ju såklart inte alla mina klasskompisar sen mellanstadiet, eller alla de jag red i samma grupp som i X antal år... Utan man bjuder ju dem som man verkligen tänker på och vill ha nära på en så stor dag?! Och efterssom att vi är typ 15 kusiner med respetive och ungefär lika många barn till dessa kusiner skulle det ju innebära att det vore lagom att annordna en brölloppsfest för bara dem... Ja menar det är nog fler än vad många andra skulle ha på sina bröllop....


Sådant intelligent sitter ja o tänker på en kväll som denna, medan min förbannade mensvärk gör sig påmind tillsammans med bakfyllan från igår... *suck* - idag är jag trött... sååå trött.... Blev en mycket spontan utgång igår och den satte djupa spår i en stackars Malin som pluggat för hårt i två veckor, haft tankarna på något annat än där de borde vara... eller ja det beror ju på hur man ser det, men lite disträ blir man... Och några rejäla träningspass som vätskat ur kroppen...  Känner mig som sagt inte tipp topp och funderar på om jag pallar att sitta på bio 2 timmar med magvärk som gör att man kryper omkring i soffan av obehag...( funderar på allvar att testa anna skippers huskur mot pms faktiskt- nämligen Omega 3) jaja...  har en kort stund att fundera på detta innan det är dax att ev. bege sig... 


Sen är det ju en dag imorgon också som ska bestå i att läsa fruktansvärt tråkiga vetenskapliga artiklar om för hård avföring o hur man kan förebygga detta som sjuksköterska ....:P   Och så träning såklart, bidde inge mycket av den varan idag nämligen!!!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Jajemen!!
 Nej!
 Jag vet vem du är, men vi har aldrig pratat.
 Vi är bekanta,,,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards