Alla inlägg den 24 oktober 2008

Av Malin - 24 oktober 2008 08:06

Är så stressad idag, det kryper i hela kroppen på mig... Vaknade till o med stressad, sådär så man nästan skakar i kroppen när man ska upp för att man omedvetet under sömnen vetat hur mycket man har att greja med kommande dag... Har egentligen inte alls tid att skriva detta inlägg, men det får funka som lugnande medel.. Jag försöker helt enkelt skriva av mig stressen medan jag sorterar tankarna och försöker lägga upp en plan för hur jag ska hinna allt... Har insett att det värsta som kan hända är att jag får prioritera bort träningen idag, men jag kanske inte dör för det, har faktiskt tränat 3 gånger denna vecka ändå så... Imorgon bär det av till Värmdö på körresa, blir nog skoj, länge sen jag spenderade hela dagar med sång så det blir nog jättekul! Sen åker jag till Eskilstuna direkt från värmdö på söndag för släktmiddag för morfar som fyllt 75 o så stannar jag för ytterligare "middag och mys till på måndag... Kan kort säga att jag ser fram emot helgen... :D


Ne, nu får det vara slutbloggat.. måste ta tag i artikelmatriserna innan jag ska ner på stan och uträtta massa ärenden...

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Jajemen!!
 Nej!
 Jag vet vem du är, men vi har aldrig pratat.
 Vi är bekanta,,,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards