Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av Malin - 20 oktober 2008 09:46

En konsekvens av för mycket tid i soffan och sängen denna helg är att jag idag är såååå seg och trött... Skulle kunna somna sittandes här vid datorn... Borde plugga men sitter och analyserar om malen i pappas akvarie har fastnat under stenarna eller om han bara tagit sig en liten tupplur där... O så funderar ja på om fiskar ens sover? Och om de kan få epilepsianfall, för det var en fisk som skakade väldigt konstigt nyss... Nu har den stora äckliga malen flyttat på sig och hänger och tuggar på akvarieglaset med sin läskiga mun och det känns som om den ska äta sig igenom och krypa fram till mig ( ne, jag gillar inte malar... Och definitift inte i storleken ca. 20 cm stora... ) Gu va ja är trött... Orkar inte artikelmatriser idag... Men måste väl ta tag i det antar ja.. Måste, måste, måste.... Många måsten i skolan tycker ja... *GÄÄÄSP* Kanske skulle ta en dusch och brygga ytterligare en kanna kaffe... Känns som att det varit lite si o så med antalet sömntimmar denna helg faktiskt... Men det var det nog värt...


Ne, en dusch nu... *tar mig i kragen och samlar upp mig till duschning*

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Jajemen!!
 Nej!
 Jag vet vem du är, men vi har aldrig pratat.
 Vi är bekanta,,,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards