Alla inlägg den 27 oktober 2008

Av Malin - 27 oktober 2008 16:45

Det går bra nu.... Händer massa bra saker i mitt liv just nu... Känns nästan lite läskigt, njuter av det men förväntar mig nästan bakslag... Fick resultatet på tentan jag skrev när jag var hemma i början på oktober, veckan jag hade storfest, träffade alla vänner och träffade lite kärlek... :) - en tenta jag var helt säker på att jag skulle skriva underkänt på, men Icke... VG stod det i mailet som droppa ner i boxen idag... Och med C-uppatsen går det bara bra, jag och LM jobbar på fint och det flyter på, vi har snart fått ihop 25 sidor, det är rätt bra jobbat på knappt 3 veckor tycker ja... Visst vill vi ha fler artiklar, men varför klaga?!


Lite neggo var kanske telefonräkningen som droppa ner i brevlådan idag på över 600 spänn på en månad.. Bra jobbat Malin..- not! Men så tänker jag efter och inser att det nog är så värt det iaf... :)

 Sen lutar det faktiskt tro det eller ej mot att jobb kommer sökas på hemmaplan till sommaren... Det ni! Det trodde jag nog itne heller fär en månad sen, men saker o ting händer och det är väl tur det kanske... :)

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Jajemen!!
 Nej!
 Jag vet vem du är, men vi har aldrig pratat.
 Vi är bekanta,,,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards