Alla inlägg den 9 oktober 2008

Av Malin - 9 oktober 2008 15:53

Ok, nu har vi startat med vår C-uppsats... Kan inte säga annat än att Man Lääär ha gjort roligare grejer i skolan... Men men, nu har vi valt ämne och varit på första handledningstillfället så nu är det bara o köra på... Hårt, intensivt, tråkigt och ett jävla jobb... Men sen är vi akademiker på riktigt o det är ju nice iaf! Men rent utsagt så ska vi spendera 10 veckor med att prata och skriva om Skit.. Men det är ett omvårdnadsproblem och område så så fick det bli.... :P

Utöver det har veckan varit bra... Kom tillbaka från Tuna i söndags, efter en grymt trevlig festkväll med vännerna... O igår var jag tillbaka hemma igen en sväng, lämna bilen och åt middag me V... Myspys... :D I tisdags hade jag lite tårtkalas och mys med några vänner, riktigt nice.. Vi har konstaterat att vi får styra upp lite sånt nu under hösten... Mysa med te o sånt tillsammans... Så imorgon blir det idolmys och pizza... :)



Mycket mys blir det... Men jag klagar inte!! denna höst känns faktiskt just så.. Mysig... Av flera orsaker... :) 

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Jajemen!!
 Nej!
 Jag vet vem du är, men vi har aldrig pratat.
 Vi är bekanta,,,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards