Direktlänk till inlägg 29 mars 2007

jag kan inte annat än le... :)

Av Malin - 29 mars 2007 16:14

Jag kan inte annat än le... Njuter nu! Känner mig nästan fånig, hör mitt skratt hela tiden.. så ofta att det börjar irritera mig... Men Hallå?! VÅREN ÄR HÄR!!! Och jag lever på riktigt igen! Det är så underbart... Älskar det här.. Älskar mina morgonpromenader i soluppgången.. Älskar alla spontana aktiviteter som dyker upp! Idag satt vi ute och käkade - det är vår! Solade i mitt fönster idag, har till och med fått solränder! :D
Och även fast det är mycket i skolan nu så känns det inte jobbigt, solens strålar och vetskapen om att sommaren snart är här gör att jag orkar. Jag orkar plugga! Jag orkar träna! Jag orkar vara social! Jag orkar vara spontan! Orkar ta och skaka av mig det som varit jobbigt! Orkar se att Sverige inte är så himla tokigt trots allt! Orkar spana på alla fina killar som tydligen råkar plugga på Örebro universitet! Och jag orkar erkänna att jag faktiskt mår jäkligt bra när det är såhär!

Och nu längtar jag lite till sommaren... Längtar efter landet, grillkvällar, kvällsdopp och att sola på stranden... Men nu känns det inte så långt borta och jag inser att det är dags att på allvar shapa up kroppen nu! Bara 7 kilo kvar.. :P men me pulver o motion så ska det nog gå!! :) Och snart är det bulgarien eller ayanapa eller vad det nu blir i sommar... Längtar, ska bli så sjukt skoj..

Reglerna för den resan är:
- Kondomer och p-piller är det som ska fylla resväskan!
- Matkonto? ne, spritkonto var det!! :P
- vi får inte äta frukost - den ska drickas!
- Vi får inte sova ensamma!
- Vi får inte sola med bikiniöverdel
- Vi får bara bada nakna!
- Äta är inget krav- då vi ska vara bedövade av solsting och alkohol dygnet runt! :)

- Med andra ord- vi planerar den ultimata singelresan! :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 3 maj 2010 17:28

Just nu spelas mest Melissa Horn och Winnerbäck i mina högtalare... Deras texter och sinnesstämmningen i melodierna innefattar rätt mycket av vad jag känner just nu... Jag känner mig kluven.. Jag känner mig som en jävla tonåring igen. Gick igen...

Av Malin - 28 april 2010 23:54

Det krackelerar sakta.... Livet, jag... Masken faller sönder Smärta luktar illa... Den skrämmer bort människor Skapar oro, ångest... Funderingar! Jag försöker hålla ihop, vara stark Men ärren gör sig påminda och jag får ingen vila Tårarna...

Av Malin - 4 april 2010 13:22

Längesedan jag bloggade här. Men jag återkommer, av någon anledning när livet är jobbigt, annars bloggar jag mest på emlinn.blogg.se. Dock är detta min första blogg och på något vis känns den mest hemma när livet inte är som det borde, när det händer...

Av Malin - 3 november 2009 10:23

Det vrider sig i mig... Känns som kugghjul i min kropp som krossar allt mjukt där inuti.. Ljuger jag för mig själv? Är det bättre att fly? Vart bottnar längtan? Vad är det som göder sorgen? Frågor utan svar... Jag vet inte! Hur lämnar m...

Av Malin - 14 september 2009 17:19

Inser att allt inte är så bra som jag önskar... När jag dödar SuperMario i frustration och önskar att det vore lika enkelt för mig att hoppa i lavan och återkomma med fem nya liv... När jag på promenaden i solen överväger att testa hur det känns ...

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Jajemen!!
 Nej!
 Jag vet vem du är, men vi har aldrig pratat.
 Vi är bekanta,,,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29
30
31
<<<
Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards