Alla inlägg den 17 augusti 2007

Av Malin - 17 augusti 2007 20:53

Ta fram din mobil och skriv ned namnet på den i telefonboken som ligger på det numret som står här: 
 
17. Daniel
40. Lina N

37. Lena-Marie
36. Kristina L
48. Mattias
35. Kristin
24. Hannah
66. Korridor- Viktor
2. Andreas
54. Pernilla
21. Fatima
 
F: Har du pussat nummer 2? 
S: Jo! 
 
F: Vilket är ditt bästa minne med nummer 36?
S:Oj, massor jue.. Men kanske när vi sprang på stan o delade ut solros frön o bad folk så dem till minne av nån de tycker om...
 
F: När ska du träffa nummer 48? 
S: Jadu, nästa gång ja kommer till Tuna... Om det inte blir nån London-resa vill säga!
 
F: Är nummer 54 söt? 
S: haha... Jadå, hon är jättesöt!


F: Vad var ditt första intryck av nummer 35? 
S: Minns inte... Kusinen har ja haft me mig sen ja var nyfödd!
 
F: Hur träffade du nummer 17? 
S: Genom min kompis eller genom mitt exex.. Minns inte!! Men han är väl till J iaf...


F: Gillar du nummer 24? 
S: Jaaaaa!!! massor såklart!!! :D
 
F: Har du träffat nummer 40 den senaste månaden? 
S: Nej! Bor på olika orter över sommaren så då blir det inte så.. Men lär väl se henne i skolan snart!
 
F: När såg du nummer 2 senast? 
S: Hmm... Helgen innan valborg tror ja! - en hemsk festkväll som urartade fullkommligt!


F: Har du varit i nummer 66 hus? 
S: Han bor i rummet brevid mig så JA!


F: När är nästa gång du ska träffa nummer 24? 
S: Blir väl till jul när vi är hemma i tuna båda två igen skulle ja tro!
 
F: Är du nära vän med nummer 37? 
S: Bra vän iaf!! :)

F: Har du gått på bio med nummer 40? 
S:  Jajemen... Heart break hotel!
 
F: Skulle du kunna gå ut med nummer 2? 
S: Har varit ute me ett antal gånger redan!
 
F: Vad pratar du och nummer 54 oftast om? 
S: Oj, allt som har me problem och vardag att göra! Typ allt som bästa vänner snackar om skulle ja tro... Men vikten har varit på tapeten ett tag nu.. samt karlar!
 
F: Känner du nummer 48? 
S: Jo, det skulle ja väl vilja påstå!
 
F: Skulle du kunna ge nummer 21 en kram? 
S: Helt klart!! Många kramar till o med!
 
F: Hur är vänskapen mellan nummer 36 och 54? 
S: Tror aldrig att de träffat varandra!
 
F: Hur länge har du känt nummer 35? 
S: Sen 3 oktober 1984 då jag kastade ut mina 2900 gr ur mammas mage!
 
F: Har nummer 17 ett förhållande? 
S: Nej, inte som jag känner till.
 
F: Har du velat slå nummer 40 i ansiktet? 
S: Haha... ne!
 
F: Hur träffade du nummer 24? 
S: Vi hamnade i samma klass på teaterlinjen på St. Eskils gymnasie.. Och på den vägen är det! :)

  Jag och nummer 54....


 Jag o nummer 48....


Av Malin - 17 augusti 2007 20:28

Nu är jag hemma... Här i mitt lilla studentrum, med lille kissen som försöker göra sig hemmastad här...  Vaknade av att han snuttade på mina örsnibbar imorse, tycker inte att det är så himla mysigt faktiskt... Han är ju ingen karl utan faktiskt bara en liten kisse som slickar sig i rumpan me den tungan... Men det går över förväntan med honom här fast han jamar endel... Kräver en hel del uppmärksamhet!  Tur att ja har en vänlig korridorskompis som inte har nåt emot att leka lite med honom oxå!! :)


Har pluggat me L-M idag på bibblan, kul att vara tillbaka faktiskt, känns kul! är faktiskt peppad på den här terminen nu måste jag säga!! Känns som att livet går åt rätt håll nu.. Inga jä*la killar som ska förstöra, Cesar som väntar hemma på mig och som håller mig lite sällskap, sugen på plugg, ny lägenhet på G,trevligt gym att komma tillbaka till och massa roliga pass att gå på... Det mesta känns kul och bra nu!! :)


Mindre kul kändes det dock att ställa sig på vågen.. haha... mina 66 kg är ett minne blott... Nu har jag lite att göra helt enkelt!! Men men, har bara nyttig mat i skåpen nu iaf och full kontroll här! var o körde ett konditionspass på gymmet idag, iof bara en timma... Men räknade ut att ja måste ha förbrännt mer än 600 kalorier iaf... Så det var bra! :) Fast vikten känns inte lika jobbig längre.. Det är okej när ja mår bra!! :)


Dagens ord : BÅR - vilket fruktansvärt negativt laddat ord!! Usch!! Ett ord som jag verkligen inte tycker om!


Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Jajemen!!
 Nej!
 Jag vet vem du är, men vi har aldrig pratat.
 Vi är bekanta,,,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards