Alla inlägg den 21 augusti 2007

Av Malin - 21 augusti 2007 20:34

Gravidmagetopp blir dagens ord... Detta till ära av de fantastiska Gina tricot topparna som alla i sverige verkar bära just nu.. Ska inte sticka under stol med att jag själv äger ett par stycken i olika färger och modeller... Såååå sköna, såååå fördelaktiga när man känner sig lite småfet eller pms-svullen... Såååå mycket som myströjor, sååå mycket som bekväma festtoppar.... Sååå billiga.... Sååååå mycket gravidmagetoppar....   

Av Malin - 21 augusti 2007 20:25

Du är som ett spöke nu

Genomskinlig, en skugga i mitt medvetande

Du är så närvarande

Varje steg jag tar

Varje minne som slår emot mig

Varje piller jag sväljer

Varje låt omvandlas till dig bakom mina trummhinnor

Men du är en skugga nu

En skugga av allt du var

Då- det enda i mitt medvetande

Du är fortfarande närvarande

Gör dig påminnd i mig

Men som en skugga som påminner mig om

Bortkastad tid

Bortkastad kärlek

Bortkastat liv...

Av Malin - 21 augusti 2007 13:39

Okej, Jag blir tokig.... Herr Cesar är på allt... Tycker fortfarande lika mycket om honom och inser att han inte vet bättre än så... Han är ändå inte mer än en unge än sålänge... Men hallå?! Han har massa leksaker, måste han bita i ALLT?? Han har hittills tuggat sönder: Mitt mobil headset, mina hörlurar till Mp3 samt tuggat (dock inte av än) på sladden till min mobilladdare.... Han blir dyr i drift kan man säga... Vet inte vad jag ska göra.. Antagligen kliar det i tänderna på honom och det är därför han tuggar så mycket... Men jag vet inte vad jag ska ge honom att tugga på för att han ska låta bli MINA värda saker?! Nån som har ett tips kanske??

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Jajemen!!
 Nej!
 Jag vet vem du är, men vi har aldrig pratat.
 Vi är bekanta,,,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards