Alla inlägg den 18 augusti 2007

Av Malin - 18 augusti 2007 22:33

Haha... nu har jag gjort det igen.. Utråkad, fjantat me kameran... O se så bra resultatet blev... Rätt hett alltså.. hahaha... :P



Av Malin - 18 augusti 2007 20:04

Flytta - känns som att det är på tapeten för de flesta jag känner i år... Spännande, roligt, men f*n vilket slit det är med... Har några få veckor kvar tills det är min och Cesars tur att entra vår våning...  Kan knappt vänta! Ska bli så kul, men lär sakna mina kära korridorsvänner, måndagsfikat, matlagnings-kvällar, spelkvällar och hysteriska korridorsfester... Men får väl dyka in på de aktiviteterna me jämna mellanrum ibland .... :)

Av Malin - 18 augusti 2007 17:40

Buddhism - If shit happens, it's not really shit 

Zen Buddhism - What's the sound of shit happening? 

Hinduism - This shit has happened before 

Islam - If shit happens, it is the will of Allah 

Judaism - Why does this shit always happen to us? 

TV-evangelism - Send more shit 

Darwinism - This shit was once food 

Capitalism - That's my shit! 

Communism - Let's share this shit 

Scientology - If shit happens, see "Dianetics" page 157 

Hare Krishna - Shit happens, rama rama 

Agnostic - Maybe shit happens, then again, maybe not 

Satanism - SNEPPAH TIHS 

Ateism - What shit? 

New Age - This shit has an aura 

Rastafarianism - Let's smoke this shit   

Av Malin - 18 augusti 2007 11:43

Nu så... Med tanke på min nya hyra så inser jag sakterligen att jag måste börja få kontroll över min ekonomi... Har inte råd att shoppa på det sätt som jag gör nu. Omprioriteringar helt enkelt! Samt ekonomiskt tänkande!  Så nu har jag investerat i en kassabok... Skittöntig gammeldax variant av ekonomisk översikt, men vid närmare eftertanke... Ack så smart!  :)

Så nu ska jag göra ett försök att föra denna kassabok korrekt! Samt se över vad jag behöver innan ja handlar! Så det så... Skärpning är det som gäller! :)

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Jajemen!!
 Nej!
 Jag vet vem du är, men vi har aldrig pratat.
 Vi är bekanta,,,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards