Alla inlägg den 27 augusti 2007

Av Malin - 27 augusti 2007 22:29

Katten klampade runt här uppe på skrivbordet

La sin lilla tass över telefon

Ett nummer lagrat dök upp

Ett nummer utan svar

Ett nummet jag inte har hjärta att radera

Ett namn fyllt med minnen

Och det slår mig..

Du är inte här...

Du är inte hos mig längre

Du är inte anträffbar för mig

Och jag kommer på mig själv att minnas

minnas doften av dig

smaken av din mat

känslan av dina möbler,

mattan i ditt vardagsrum,

sorlet av ditt lilla akvarium...

Vad har hänt med det nu?

Minns den svarta fläcken i ditt badkar

Doften av dina rena sängkläder

Din röst och ditt skratt

Din kram och dina händer...

Du och allt du var för mig...

Det finns nu bara i mitt hjärta, i mitt minne...

Och jag saknar dig!


Av Malin - 27 augusti 2007 15:22

Idag har jag förnyat mig lite.... Klippte av mig lite hår och fixade lite lugg och vips så vart den hårfärgen jag varit lite osäker på rätt snygg.. Var länge sen ja var såhär mörk, men det är rätt många som säger att färgen passar mig så får väl lita på det då... Sen har jag brännt denna månads klädbudget... Strosade runt på stan ett tag efter klippningen och shoppade ihop en hel del snyggt... Känns kul! :) Rensade ju ur garderoben för nån vecka sen för att jag inte har plats för mer kläder.. hehe... det utrymmet fick ju vara tomt länge... Not!!   hehe.... Ne, idag är faktiskt en dag när jag fått lite gjort, även om det nu inte räknas till de vettigaste sysslorna... Men jag tränade och handlade kattmat iaf... Det är ju rätt vettigt!

Snart är det fadder kickoff oxå, ska bli kul... O imorgon är det styrelsemöte.. Nu händer det lite grejer här igen!! :D


Jag i den nya frisyren...  Nästan svart... :)  O så det nya garderobsinnehållet! :)


Av Malin - 27 augusti 2007 15:11

Jag hatar verkligen mjölk... Och det är mjölk i allt... :(

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Jajemen!!
 Nej!
 Jag vet vem du är, men vi har aldrig pratat.
 Vi är bekanta,,,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards