Alla inlägg den 29 augusti 2007

Av Malin - 29 augusti 2007 21:15

Blir så trött på mig själv, det finns dumma brudar...

Rikiga puckon, blåsta bimbos...

Sen finns det de dummare...

De som försätter sig i idiotsituationer

Sårar andra och ibland sig själva

Sen finns det sådna som ja, de dummaste

De som gör saker som bara slår tillbaka mot en själv

De som älskar så den enda det sårar är sig själv

De som jagar det som är omöjligt att nå

De som aldrig kommer godkänna situationen: Nöjd!

De som alltid sårar sig själva djupast

De som är så dumma som inte accepterar och älskar sig själva!!

*suck*

Av Malin - 29 augusti 2007 21:01

Förvirrad

Alltid full av drömmar

Alltid full av ideér

Alltid full av vilja och måsten

Alltid full av beslutsångest

Alltid full av tid som inte räcker till

Alltid full plånbok, men utan pengar

Alltid förvirrad i mitt liv...

Aldrig nöjd

Aldrig tillfredställd med vad som erbjuds

Aldrig så förvirrad som typ jämt

Alltid så full av tankar o känslor

Jag förvirrar mig själv...

Om och om och om igen...

Varför kan det aldrig vara enkelt?

Är det jag som ser till att det blir svårt?

Är det mina val?

Är det mina krav?

Åhhh... mitt huvud värker nu...

Förvirring mitt i ordningen av vardag...

Av Malin - 29 augusti 2007 18:47

Imorgon drar det igång.. Nollningen! Vår sektion har 500 nya nollor i år, det är rätt mycket... Så idag har vi avslutat arbetet med nollebrickorna, riktigt terapigöra.. men men.. nu är det klart o bara det roliga kvar!

Kommer ihåg min nollning, det var iof vinter då så nollningen är ju inte riktigt lika aktiv då som nu till hösten, men ändå... riktigt kul var det iaf... Och riktigt kul var det förra hösten när jag var fadder för första gången...

Idag är man lite rutinerad som fadder, overallen är på plats, faddertröjor har man ett par stycken och man har någorlunda bra koll på aktiviteterna... Tyvärr glömmer man bort hur mycket tid allting tar... För det tar tid, det tar ett par timmar nästan varje dag.. Men men, får väl bo i overallen så man inte behöver boka tvättid under tiden iaf.. :P  Borde lagat ihop några matlådor, men men... har ju inte någonstans att förvara dem än så det skiter sig ju iaf.... Men det är ju knappt en vecka kvar nu sen så blir det ändring på boendet...  


Här är den, det ultimata beviset på studentliv!!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Jajemen!!
 Nej!
 Jag vet vem du är, men vi har aldrig pratat.
 Vi är bekanta,,,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards