Alla inlägg den 10 april 2007

Av Malin - 10 april 2007 13:36

Du är bara en illusion
eller en dröm...
En retsam dröm
om hur nära jag kan komma det perfekta
Du var så nära, där med din hand utsträckt mot mig
bara en armlängd ifrån mig
Jag tvekar, har blivit sårad och lurad förut
Samlar mod... måste våga satsa...
Jag sträcker ut min hand i hopp om att du ska ta den
Då drar undan din hand
Och jag står här igen
Tomhänt, misslyckad
Utan dig...
Och jag tänker att jag förtjänar bättre än så
jag förtjänar äkta kärlek

Jag måste också vara värd det...
Jag måste också ha ett värde...

Du erbjuder mig spänning och lekar
Lekar som gör ont...
Lekar med mitt hjärta, som du har
och jag vill ha...
jag vill ha det lilla jag kan få av dig...
Jag tar det lilla jag kan få av dig
Ler och lådsas vara nöjd med det...

Men sanningen är att jag vill ha mer
Vill ha ditt hjärta
så som du har mitt...
Önskade att jag kunde vunnit det
Men någon annan klev ur spelet som en segrare
och som vanligt står jag här igen...
Som den eviga förloraren...

Med min dröm om det perfekta ännu en gång passerande i en misslyckad revy...

Det perfekta är inte gjort för mig.. det perfekta är inte gjort för männsikor som misslyckas...

Av Malin - 10 april 2007 09:18

Åh, är så irriterad, ställde mig på vågen här imorse.... Visste att jag gått upp, sånt känner man i kroppen... Men inte fan trodde ja att det skulle vara så mycket... men jotack... 2 jäkla kilo... Vågen stannade allså 1 kg från panikgränsen... Detta innebär allså att det kommer bli hårda veckor framöver, har 8-10 kg att göra mig av med på 8 veckor... Detta är klart fullt möjligt, men visst, kan ju disskuteras om det är bra.. men men... Ska fan vara smal när vi entrar flygplatsen på cypern... så det så!!

Sen är det den där jäkla tentan vi har på lördag.. Det är lixom bara att begrava sig i böckerna.. Fan va mycket det var... sen är det två veckor tills det är dax för nästa.. *suck* Tur att det inte är så långt kvar på terminen nu iaf...

Och så snöar det ute... Fan, helt klart att livet kunde vara bättre... men men.. blir bra iaf, bara man sliter lite för det... :)

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Jajemen!!
 Nej!
 Jag vet vem du är, men vi har aldrig pratat.
 Vi är bekanta,,,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards