Alla inlägg den 30 april 2007

Av Malin - 30 april 2007 14:38

hjärtinfarkt säger de att det är... okej, borde veta vad det är nu, har ju läst det... har läst om hur hjärtmuskulaturen dör för att den får syrebrist, har läst de fina orden transmural infarkt, endokardiell infarkt, ST- höjningar och bröstsmärtor.... men nu då, jag vet ingenting... vet att hon ligger inne på sjukhuset, vet att hon lever... vet inte om jag kommer att få träffa henne igen, vet inte om jag kommer att få höra henne tala om allt hon upplevt, vet inte hur det kommer att bli utan henne....

måste åka hem snart... måste få träffa henne... innan det är för sent!

men det kan ju bli bra oxå... det kan det faktiskt bli och kanske kommer hon kämpa på med oss några år till...

för det skulle bli den första jag faktiskt känner som går bort och det skulle bli min första begravning och jag vill inte vara med om det än... o jag vill ha henne kvar i livet ett tag till...

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Jajemen!!
 Nej!
 Jag vet vem du är, men vi har aldrig pratat.
 Vi är bekanta,,,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards